نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد
سرخط خبرها

کی روش رسما با تیم ملی خداحافظی کرد + عکس

  • کد خبر: ۱۴۸۲۵۵
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کی روش رسما با تیم ملی خداحافظی کرد + عکس
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران با انتشر یک پست اینستاگرامی به طور ضمنی پایان همکاری اش با تیم ملی ایران را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کارلوس کی‌روش که در فاصله کمتر از سه ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جانشین دراگان اسکوچیچ شد و برای دومین بار هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت و سومین حضورش در رقابت‌های جام جهانی با تیم ملی را تجربه کرد، اما به مانند دو دوره قبل (۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) این بار هم نتوانست ایران را به مرحله حذفی برساند، با انتشار پیامی رسماً پایان همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایران را اعلام کرد.

کی روش رسما با تیم ملی خداحافظی کرد + عکس
در پیام کی‌روش که در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» منتشر شده، آمده است: «وقتی که سفر جدیدی را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آن‌ها را نگه خواهم داشت. مایلم از بازیکنان فوق العاده‌ام در تیم ملی تشکر کنم. قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی‌ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و میراث تیم ملی حمایت کردند، هستم. از همه هواداران بابت حمایت و الهام بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->